Belgesel Konusu

Belgesel, sinema kendisi kadar eski bir tür, geleneksel nesnellik talip olmuştur. , Etnografik propaganda, ya da eğitim filmleri yapma olsun, belgeciler mümkün olduğunca kendilerine az dikkat çeken, dışa kamerayı işaret etmiştir. Son yıllarda ise, belgeselin yeni bir tür ortaya çıkmıştır ki yönetmen çalışma konusu haline gelmiştir.Anlatan aile öyküsü, cinsel kimlik, ya da kişisel veya toplumsal dünyanın olsun, kurgusal olmayan film yapımcılarının bu yeni nesil meydan okurcasına otobiyografisini benimsemiştir. Belgesel Konu ise, Michael Renov belgesel film yapımı, hem incelenmesi ve yapım kendilik için önemli bir araç haline gelmiştir nasıl odaklanır. Belgesel film yapımı anahtar figürleri yanı sıra kuralsız video sanatı ve avant-garde sanatçılar bakarak, Renov bellek rahatsız soran bir yol oluşturmak nasıl düşünüyor belgesel olarak ne sayar tanımını genişletiyor, kişisel ve siyasal kesiştiği araştırıyor kimlik, baskı, ve esneklik ile ilgili sorular. 1980’li ve 1990’lı yıllarda kişisel kurgusal olmayan film yapımı patlaması tarihsel bağlamı sunan, Renov, yönetmen öznellik açıkça Jonas Mekas Lost, Lost Haskell Wexler en Orta serin siyasi mücadele ya da tarihsel travma, ilgili tanımlandığı filmler analiz Kayıp. Ve, geleneksel belgesel ötesine bakarak, Renov deneme filmi, Video itiraf ve kişisel Web sayfası olarak otobiyografik uygulama gibi geleneksel olmayan modları durmaktadır. Kişisel kurgusal olmayan sinemanın çeşitli ifadelere dikkatini Benzersiz, Belgesel Konusu çağdaş belgesel uygulamada öznellik theheightened rolü ve fonksiyonu yeni bir anlayış uydurandan. Michael Renov Sinema-Televizyon USC Okulu’nda kritik çalışmaları profesörü. O kuramsallaştırma Belgesel ve editörü