Hint Sinema

Bu makale Hint göçmen kadınların aktif meşgul ve Hint sinema yorumlamak yolları üzerinde duruluyor. Etnografik yaklaşım çalışanı, analiz Hint sinema diasporadaki cinsiyet kimliklerin anayasa aracılık nasıl bulmak için okurların okuma ve film metinler arasında hareket eder. Ajansın duygusu canlı tutulması, bu çalışma Hintli kadınların izleyiciler / okuyucular aynı anda uyum ve Hint sinema doyurabilecek baskın ataerkil temsillerini karşı olduğunu gösteriyor.

**********

 
   "Orada bana kışkırtıcı bir şey ve kadın olmanın ile ilgisi yoktur, 
   Burada, şimdi, Amerika'da .... Ne zaman her birbirlerine karşı tazelemek 
   Bu markers-- `kadın, '' Burada, '' Şimdi, '' Amerika '- Orada olduğunu bulmak 
   onlar kurmak atmosferde oldukça istikrarsız bir şey. " 
 
   ~ Meena Alexander (1996, s. 10) 

Göç dinamikleri ile son yaklaşımlar göçmen olarak oluşturulan birden bağlantıları vurgulamak “sahte ve kökeni ve yerleşim birlikte toplumları bağlantı aynı anda birden telli sosyal ilişkilerini sürdürmek” (Glick Schiller, Basch ve Blanc, 1995, s. 48). Böyle değişen ve değişen göçmen pozisyonlara Önemli elektronik medya ve yeni iletişim teknolojilerinin oynadığı roldür. hareketlilik ve medya metinleri ve teknolojileri yarışma ulusötesi akımları coğrafi ulusal kültür kavramları sınırlı. Özellikle, medya yapısı ve gündelik söylem yeniden ve yapma ve göçmen kendini yeniden yapımında rol oynadığını fikir gibi Appadurai (1996), Türkiye Odalar (1994), ve Naficy (1993, 1999) gibi yazarlar tarafından incelenmiştir.