Kadın Otomatik / Biyografik Film

Alman toplumu ‘yetersizlik ve / veya Nazi geçmişi ile yüzleşmek için reddetmesi Baba ve Mourn Güçlüğü olmadan tanınmış kitapların Derneği olmak üzere birçok kültürel eserler, analiz edilmiştir. Bu yol bulma çalışmasında, Susan Linville Nazi geçmiş yas hangi bir kültürel alanda odaklanarak ve ataerkil ve savaş sonrası Alman kültürünün otoriter doğasını karşı bu kitapların kabul bilgelik meydan merkez kaygılar ?? yani, kadınların ‘feminist oto / vardır 1970’lerin ve 1980’lerin biyografik filmler. Feminist teori geniş bir anket sonra, Linville farklı yaş ?? Marianne Rosenbaum ‘Nane Barış, Helma Sanders-Brahms’ Almanya, Soluk Anne, Jutta Bruuml kadınların deneyimleri üzerinden geri Üçüncü Reich yansıtmak beş önemli filmleri analiz; ckner ‘Açlık Yıl, Margarethe von Trotta’ Marianne ve Juliane ve Jeanine Meerapfel ‘Malou. Alman kültürü kabul teorileri ile bu filmleri juxtaposing olarak, Linville filmlerin önemi ancak özellikle meydan onun Nazi geçmişinin dehşet için yas Alman başarısızlık kadın düşmanı yorumlarla değil, sadece taze değerlendirme sunmaktadır.