Melinda filmler

Melinda ve Melinda (Woody Allen, 2004) yaptığı incelemede, Roger Ebert akla gelen başka bir filmden daha fazla, Melinda ve Melinda filmler sadece film olduğunu, açık ve tavizsiz, “diyor, savunuyor. Onlar kadar yapılan konum ince hava, karakterler gerçek değildir, onlar ancak yönetmen onları istediği söndürmeden olabilir. ” Başka bir son filmi aklıma, Todd Solondz’un Storytelling (2001) gelir. Orta sınıf ikiyüzlülüğüne karşı konuşlandırılmış bir kısır zekâ – – Solondz ve Allen bazı bariz afinitelere paylaşmak ederken bu yaygın bir şekilde birbirine bağlayan iki yapımcılar değildir. Solondz New Jersey varoşlarda onun misanthropic dikenleri kaydeder ise Allen üst sınıf Manhattanites hakkında değerli filmler yapar. Ve yine, bu iki film hikaye yapıbozumu bir ilgi paylaşıyoruz. Ayrıca, benim soruşturma odağı ne olacağını açıklamak için, her iki filmler iki bölüm birbirlerine üzerine yorum yapabilir sırayla ayrı tutulduğu bir çatallı anlatı yapısı ile sunulmaktadır.

Melinda ve Melinda çağdaş insan ilişkilerinde komedi ve trajedi uyumluluğu inceler.Sy (Wallace Shawn), bir çizgi roman uzmanı, ve Max (Larry Pine), bir Trajedi: Film yemeğe iki durmuşlardır sahiptir. Onların argümanının derste, onların pozisyonları için bir vaka çalışması olarak kullanmak için, bir şımarık kadın, Melinda (Radha Mitchell) hakkında bir hikaye üzerine yerleşmek. Her oyun yazarı Melinda hikayesini, temsil, iç içe ve farklı karakterler ve anlatı koşullar ile çapraz kesim anlatıyor, filmin malzemesi olur.

Onun parçası için, Hikaye Anlatma böyle çapraz kesme hile kullanır. Bunun yerine, iki kısa film, bir sözde “Kurgu” ve diğer bir öğrencilerin ise “Kurgu Dışı Kategorisinde.””Kurgu” Vi (Selma Blair), Bay Scott (Robert Wisdom), onun Afrikalı-Amerikalı profesör ile seks vardır, ve daha sonra deneyim hakkında bir kostik hikaye yazıyor siyasi-doğru yaratıcı yazma öğrenci hakkında. “Nonfiction” hoşnutsuz Scooby Livingston (Mark Webber) ve onun filmin odak noktası olarak onun işlevsiz aile yerleşmeden, Toby Oxman (Paul Giamatti), Amerikan liseleri yoksul durumu hakkında bir belgesel yapan bir sinemacı hakkında.

Hem Melinda ve Melinda ve Hikaye Anlatma onlar birlik Aristotelesçi emirleri eschew anlamda karmaşık anlatılar vardır: “Güzellik boyutu ve sipariş bağlıdır” (53). Beni ilgilendiren bu tür “karmaşık anlatılar” Aristoteles’in normatif reçeteler ihlal yollarından çeşittir.